duminică, 6 octombrie 2013

si am primit primul articol pe mail.. la mai multe!!!:)



Hey! Frumoșilor, deștepților, bunilor!!!!
Dimineața m-am trezit cu gândul la …: bra, bre, bri, bro, bru……!!!! Și ups !!!! Nu mai era nimeni lângă mine J. Dar am încredere în puterea gândului …deci…bra, bre, bri, bro, brou…v-am auzit pe toți!!! Ura!!!
Stați linistiți nu vă propun nici un joc nou dar mă mânâncă un pic palmele, un hipodrom sau un trenuleț??!!
După cum am promis, azi am citit gândurile voastre pentru mine la o cana de cafea și pe muzica lui George Michael ( asta pentru atmosferăJ))).
Am râs, am plâns, iar am râs… inima mi-ați umplut-o de dragoste. Încă odată m-ați emoționat, mi-ați dăruit un pic din sufletul vostru oameni minunați.
Acu nu știu dacă o să fiu celebră sau în fruntea unei companii, mama încă nu sunt dar va veni și momentul, dar sigur sunt „friguroasă și uneori mare, udă și prăjită” vorba lui Mister Triple RJ.
Vă îmbrățisez J








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu