luni, 14 octombrie 2013

revelatia

astazi am vazut o comedie.. destul de slabuta in schimb mi-a dat un feeling foarte bun si mi-am amintit de slanic. Sa explic, filmul se numeste the intership si este o comedie usurica in care e vorba, pana la urma, de formarea unei echipe de relatii interumane si mi-am amintit de voi.. cum la inceput exista o raceala si o diferentiere si oarecare distanta.. JUR ca exact ca in film la final se vedea ca suntem o echipa. Daca veneau de la NASA sa ne ceara o racheta se rezolva... faceam pe naiba-n patru si se facea... sunt acele lucruri care crezi ca numai in filme se intampla dar uite ca a fost si la noi... ma simt super.. implinit... de mult nu m-am mai simtit asa.. probabil mi-a trebuit mai mult sa realizezi chestiile astea:)
poate ca nu sunt asa sentimental la prima vedere dar am si eu "my soft spots".. si probabil filmul asta m-a atins si am simtit sa scriu asta:)

2 comentarii:

  1. Cum se cheama filmul?!?!Ca sa stiu la ce ma uit maine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e un film oau.. o sa te mire ca e chiar banal si previzibil dar e bun motivant.. parca eram noi echipa aia... se numeste the internship:) e comedie:)

    RăspundețiȘtergere